Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności
infolinia: 62 734-76-40

DGCS System wersja 17


DGCS System (dawniej INFOR DGCS System) w wersji 17 zawiera szereg zmian oraz nowości, ważną zmianą jest pełna obsługa jednolitego pliku kontrolnego (JPK), w uproszczonych księgowościach, a także w modułach sprzedażowych (więcej o JPK). Dla ułatwienia zapoznania się ze zmianami związanymi z podatkami zaznaczyliśmy je ikoną  .

Zamówienia przyjmujemy pod numerem telefonu 509-688-690, mailowo: info@dgcsnet.pl, a także wygodnie można złożyć zamówienie przez stronę internetową:

Zamów DGCS System dla firm

Zamów DGCS System dla biur rachunkowych

Pamiętaj, zawsze możesz skorzystać ze zdalnej aktualizacji, nasz konsultant zdalnie pomoże w instalacji.
Sprawdź zdalną instalację

 

DGCS System wersja 17

1. Zmiany i nowości w DGCS System

 

  1. Nowy, bardziej przyjazny dla użytkownika, wygląd aplikacji pozwalający na pracę na wielu zakładkach. Dzięki tej funkcjonalności będzie możliwe uruchomienie wielu funkcji jednocześnie. Konstrukcja każdego z modułów została przygotowana tak, aby nowi użytkownicy mogli łatwiej dotrzeć do najważniejszych opcji, a dotychczasowi mogli jeszcze szybciej wykonywać codzienne zadania.

  2. Nowy start programu. Zoptymalizowano start aplikacji oraz wprowadzono informacje w trakcie uruchamiania.

  3. Zarządzanie uprawnieniami kolumn tabel. Dzięki dodatkowym uprawnieniom można zablokować użytkownikowi możliwość edycji wyświetlanych kolumn tabel, kolejności kolumn oraz możliwości drukowania. Zmiana konfiguracji poszczególnych tabel dla użytkownika pozbawionego tych uprawnień nie wymaga przelogowania - każdą tabelę można indywidualnie odblokować podając login i hasło administratora, a po wprowadzeniu zmian, tabelę ponownie można zablokować.

  4. Ukrywanie kontrahentów nieaktywnych. W przypadku kontrahentów, którzy występują na dokumentach w DGCS System, nie jest możliwe ich usunięcie. Wprowadzono możliwość ukrywania kontrahentów nieaktywnych, dzięki czemu nie będą się oni pojawiali w opcjach wyboru kontrahenta ani na raportach. Ukrytego kontrahenta można przywrócić w opcji 

  5. Słownik kontrahentów. Ułatwienie pobierania danych klienta z baz GUS. Przy pobieraniu danych klienta z GUS nie będzie potrzeby wpisywania kodu CAPTCHA i funkcjonalność jest łatwiej dostępna.

Moduły księgowe

  1. Dodano obsługę JPK w uproszczonych księgowościach. W uproszczonych księgowościach (KPiR, Ryczałt) włączono obsługę Jednolitego Pliku Kontrolnego w menu Narzędzia.

  2. Optymalizacja operacji zbiorowych na księgowaniach. Podczas masowego usuwania księgowań z poziomu narzędzi administracyjnych usunięte komunikaty o wpisie zaksięgowanym automatycznie

  3. Optymalizacja dodawania wpisów. Podczas dodawania wpisu rozdzielona jest konfiguracja podpowiadania numeru dokumentu oraz zdarzenia gospodarczego.

  4. Pełne rozrachunki w modułach księgowych Wprowadzono jedno wspólne okno dla wszystkich typów rozrachunków - należności, zobowiązań oraz płatności. Dzięki tej funkcjonalności w jednym oknie będzie można rozliczyć lub skompensować wszystkie rodzaje rozrachunków.

  5. Uporządkowano kolejność przycisków w oknie głównym W uproszczonych księgowościach i w module Księga Handlowa uporządkowano kolejność przycisków ustawionych w oknie głównym.

Moduły magazynowe

  1. Obsługa kolektora danych ZEBEX Z-9000

  2. Ukrywanie towarów nieaktywnych

  3. Umożliwiono ukrywanie towarów oraz usług, które nie są wykorzystywane. Ukrycie towaru skutkuje ukryciem go ze słownika, asortymentu, wyboru towarów i części raportów.

  4. Zmieniono podział grup kontrahentów z ograniczonego podziału odbiorca/dostawca na ewentualny filtr z wykorzystaniem grup kontrahentów.

  5. W asortymencie wprowadzono dodatkowy filtr pozwalający na ograniczenie wyświetlanych pozycji do określonej grupy towarowej.

  6. Edycja podsumowania VAT dokumentów zakupu Po wprowadzeniu dokumentów zakupu umożliwiono edycję podsumowania VAT oraz kwoty do rozrachunków aby możliwa była ewidencja dokumentów, których podsumowanie jest różne od tego, które zostało wyliczone w DGCS System.

  7.  Import katalogu wyrobów produkcji z Magazynu Multi Dodano możliwość importu definicji wyrobów z Magazynu Multi.

  8. Obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego Wprowadzono możliwość generowania plików JPK dla faktur i danych magazynowych.

  9. Edycja waluty na dokumentach sprzedaży oraz zakupu

  10. Umożliwiono edycję danych walutowych na dokumentach sprzedaży i zakupu.

  11. Wyłączono możliwość wprowadzania dokumentów przez menu Przyjęcia

  12. Dodano pełną obsługę faktur RR

Kadry i Płace

  1. Alarmowanie o długości i ilości umów na czas określony

  2. Dwa nowe kody tytułu ubezpieczenia ZUS - 0580 oraz 0581

  3. Wprowadzenie zgodności z GIODO

  4. Podział dłuższych absencji Jeśli okres absencji przekracza miesiąc, to System podzieli ją odpowiednio na okresy miesięczne. 

 Zamówienia przyjmujemy pod numerem telefonu 509-688-690, mailowo: info@dgcsnet.pl, a także wygodnie można złożyć zamówienie przez stronę internetową

 

Zamów DGCS System dla firm

Zamów DGCS System dla biur rachunkowych


Powrót do listy aktualności

Rabat 10% sprawdź!
× Zapisz się na nasz newsletter, aby zawsze być na bieżąco, i dodatkowo otrzymać 10% rabatu na pierwsze zamówienie.