W ramach DGCS System dostępnych jest kilka modułów obejmujących fakturowanie oraz magazyn. Różnice pomiędzy nimi dotyczą poszczególnych funkcji oraz liczby stanowisk.
Programy sprawdzają się w codziennej pracy w sklepie internetowym, stacjonarnym czy firmach produkcyjnych. Warto pamiętać o dostępnych rozszerzeniach, które pozwalają dopasować produkcję do potrzeb firmy lub dodatku integrującym ze sklepem internetowym.
Szczegółowy opis znajduje się poniżej.
Program
Skład – opis
Cena
DGCS System Fakturowanie
1 użytkownik
Podstawowa wersja programu, przeznaczona do prowadzenia sprzedaży z wystawianiem faktur, bez kontroli stanów magazynowych
Roczny abonament:: 120,00
Dodatkowe stanowisko: 100,00
DGCS System Magazyn Start
1 użytkownik
Program do podstawowej obsługi sprzedaży z magazynem. Pozwala na pracę z jednym magazynem.
Roczny abonament:: 280,00
Dodatkowe stanowisko: 150,00
DGCS System Magazyn
3 użytkowników
Pozwala na pełną pracę z magazynem, z przesunięciami międzymagazynowymi, odrębnymi stanami dla wielu magazynów, oddzielną kartoteką faktur i ich numeracją, raportami. Wersja przygotowana do pracy dla wielu użytkowników.
Roczny abonament:: 480,00
Dodatkowe stanowisko: 200,00
DGCS System Produkcja
3 użytkowników
Najwyższa wersja modułu do sprzedaży i magazynu z serii DGCS System. oprócz fakturowania i magazynu posiada dodatkowo opcje typowe dla potrzeb produkcji:
Roczny abonament:: 1.000,00
Dodatkowe stanowisko: 300,00
W programach DGCS System wszystko zaczyna się od towaru lub usługi. Dodanie do słownika pozwala skorzystać z danego towaru/usługi ponownie, można też dodawać jednorazowo. Korzystanie ze słownika pozwala definiować narzut, marżę, dodawać kody kreskowe i kody fiskalne, dodatkowe opisy a nawet zdjęcia. Grupowanie według własnych grup towarowych umożliwia łatwiejsze wyszukiwanie towaru, definiowanie opakowań zbiorczych pozwala program wykorzystać w przede wszystkim w sklepach, w których są używane. Towar dodany do słownika trafia do asortymentu, skąd w wygodny i szybki sposób może trafić na dokument.
To klient Twojej firmy, w programach do sprzedaży i magazynu możesz przechowywać jego dane, także te dodatkowe jak e-mail i telefon. Dodajesz do ręcznie, pobierasz z GUS lub VIES. Używając opcji sprawdzenia czy kontrahent to czynny podatnik VAT jesteś pewien właściwości wystawienia dokumentu. Swojemu kontrahentowi możesz ustawić rabaty specjalne lub grupowe. Dodaj wysyłanie powiadomień i wezwań o zapłacie, aby mieć płatności pod kontrolą. Jeśli wystawiasz dokumenty cyklicznie możesz zdefiniować je dla kontrahentów. Pamiętaj o RODO, pełną obsługę znajdziesz w DGCS System.
Szybko wystawisz dokument sprzedaży, a także przyjęcia. Możesz to zrobić używając skrótów klawiaturowych, co znacznie przyspiesza pracę. Z poziomu wystawianego dokumentu możesz edytować dane słownikowe, nadajesz rabat, definiujesz cenę. Analogicznie wystawiasz dokument przyjęcia. Twój dokument zaczyna swoją drogę, tworzy się płatność związana z rozrachunkiem, wysyłasz go e-mailem swojemu klientowi, stan magazynu zostaje zmieniony. Pomyliłeś się fakturze? Możesz ją edytować lub skorygować. Zmiany w towarach automatycznie zostaną odzwierciedlone w stanach magazynowych.
Prowadząc firmę na bieżąco śledzisz poziom sprzedaży, poziom zatowarowania magazynu, a także stan zaległości kontrahentów. Cyklicznie możesz też wykonać inwentaryzację. Dzięki zaawansowanym możliwościom filtrowania możesz sporządzić raport dostosowany do swoich potrzeb, aby uzyskać istotne informacje. Informacja to ważne narzędzie w prowadzeniu firmy.
Dzięki dodatkom rozszerzysz standardową funkcjonalność w zależności od potrzeb Twojej firmy.
Obsługa Allegro i sklepu internetowego: Shoper, KQS.store, eshop, Magento, PrestaShop, OsCommerce, ZenCart, SoteShop, Baselinker, WooCommerce.
Zakres wymiany danych:
Klienci – dane kupujących odczytane ze wszystkich formularzy dostawy zarejestrowanych na portalu Allegro. Przed synchronizacją możemy wybrać, czy importujemy tylko klientów proszących o fakturę czy wszystkich.
Zamówienia – dane formularzy dostawy zawierające zestawienie zakupionych towarów / usług. Zamówienia pojawiają się w kartotece zamówień. Posiadają dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem.
Pierwszy zakup: 540,00
Przedłużenie abonamentu: 360,00
Dodatek dla firm handlujących węglem, umożliwia przygotowanie koniecznych dokumentów:
Pierwszy zakup: 600,00
Przedłużenie abonamentu: 300,00
Dodatek pozwalający na naliczanie opłaty cukrowej zgodnie z przepisami:
Pierwszy zakup: 1.500,00
Przedłużenie abonamentu: 900,00
Pierwszy zakup: 600,00
Przedłużenie abonamentu: 300,00
Pierwszy zakup: 600,00
Przedłużenie abonamentu: 300,00
POS ekran sprzedaży detalicznej
Pierwszy zakup: 500,00
Przedłużenie abonamentu: 200,00