DGCS System Sprzedaż i Magazyn

W ramach DGCS System dostępnych jest kilka modułów obejmujących fakturowanie oraz magazyn. Różnice pomiędzy nimi dotyczą poszczególnych funkcji oraz liczby stanowisk.

Programy sprawdzają się w codziennej pracy w sklepie internetowym, stacjonarnym czy firmach produkcyjnych. Warto pamiętać o dostępnych rozszerzeniach, które pozwalają dopasować produkcję do potrzeb firmy lub dodatku integrującym ze sklepem internetowym.

Szczegółowy opis znajduje się poniżej.

Program

Skład – opis

Cena

DGCS System Fakturowanie

1 użytkownik

Podstawowa wersja programu, przeznaczona do prowadzenia sprzedaży z wystawianiem faktur, bez kontroli stanów magazynowych

Roczny abonament:: 120,00

Dodatkowe stanowisko: 100,00

DGCS System Magazyn Start

1 użytkownik

Program do podstawowej obsługi sprzedaży z magazynem. Pozwala na pracę z jednym magazynem.

Roczny abonament:: 280,00

Dodatkowe stanowisko: 150,00

DGCS System Magazyn

3 użytkowników

Pozwala na pełną pracę z magazynem, z przesunięciami międzymagazynowymi, odrębnymi stanami dla wielu magazynów, oddzielną kartoteką faktur i ich numeracją, raportami. Wersja przygotowana do pracy dla wielu użytkowników.

Roczny abonament:: 480,00

Dodatkowe stanowisko: 200,00

DGCS System Produkcja

3 użytkowników

Najwyższa wersja modułu do sprzedaży i magazynu z serii DGCS System. oprócz fakturowania i magazynu posiada dodatkowo opcje typowe dla potrzeb produkcji:

  • kalendarz i plan produkcji,
  • tworzenie receptur,
  • zlecenia produkcyjne
  • kompletacja i dekompletacja, drukowanie etykiet,
  • obsługa terminów przydatności do spożycia.

Roczny abonament:: 1.000,00

Dodatkowe stanowisko: 300,00

Sprawdź dlaczego warto wybrać program z serii DGCS System do sprzedaży i magazynu

Towar i usługa

W programach DGCS System wszystko zaczyna się od towaru lub usługi. Dodanie do słownika pozwala skorzystać z danego towaru/usługi ponownie, można też dodawać jednorazowo. Korzystanie ze słownika pozwala definiować narzut, marżę, dodawać kody kreskowe i kody fiskalne, dodatkowe opisy a nawet zdjęcia. Grupowanie według własnych grup towarowych umożliwia łatwiejsze wyszukiwanie towaru, definiowanie opakowań zbiorczych pozwala program wykorzystać w  przede wszystkim w sklepach, w których są używane. Towar dodany do słownika trafia do asortymentu, skąd w wygodny i szybki sposób może trafić na dokument.

Kontrahent

To klient Twojej firmy, w programach do sprzedaży i magazynu możesz przechowywać jego dane, także te dodatkowe jak e-mail i telefon. Dodajesz do ręcznie, pobierasz z GUS lub VIES. Używając opcji sprawdzenia czy kontrahent to czynny podatnik VAT jesteś pewien właściwości wystawienia dokumentu. Swojemu kontrahentowi możesz ustawić rabaty specjalne lub grupowe. Dodaj wysyłanie powiadomień i wezwań o zapłacie, aby mieć płatności pod kontrolą. Jeśli wystawiasz dokumenty cyklicznie możesz zdefiniować je dla kontrahentów. Pamiętaj o RODO, pełną obsługę znajdziesz w DGCS System. 

Dokument

Szybko wystawisz dokument sprzedaży, a także przyjęcia. Możesz to zrobić używając skrótów klawiaturowych, co znacznie przyspiesza pracę. Z poziomu wystawianego dokumentu możesz edytować dane słownikowe, nadajesz rabat, definiujesz cenę. Analogicznie wystawiasz dokument przyjęcia. Twój dokument zaczyna swoją drogę, tworzy się płatność związana z rozrachunkiem, wysyłasz go e-mailem swojemu klientowi, stan magazynu zostaje zmieniony. Pomyliłeś się fakturze? Możesz ją edytować lub skorygować. Zmiany w towarach automatycznie zostaną odzwierciedlone w stanach magazynowych.

Raport

Prowadząc firmę na bieżąco śledzisz poziom sprzedaży, poziom zatowarowania magazynu, a także stan zaległości kontrahentów. Cyklicznie możesz też wykonać inwentaryzację. Dzięki zaawansowanym możliwościom filtrowania możesz sporządzić raport dostosowany do swoich potrzeb, aby uzyskać istotne informacje. Informacja to ważne narzędzie w prowadzeniu firmy.

Dodatki

Dzięki dodatkom rozszerzysz standardową funkcjonalność w zależności od potrzeb Twojej firmy.

Obsługa Allegro i sklepu internetowego: Shoper, KQS.store, eshop, Magento, PrestaShop, OsCommerce, ZenCart, SoteShop, Baselinker, WooCommerce

Zakres wymiany danych:

Klienci – dane kupujących odczytane ze wszystkich formularzy dostawy zarejestrowanych na portalu Allegro. Przed synchronizacją możemy wybrać, czy importujemy tylko klientów proszących o fakturę czy wszystkich.

Zamówienia – dane formularzy dostawy zawierające zestawienie zakupionych towarów / usług. Zamówienia pojawiają się w kartotece zamówień. Posiadają dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem.

Pierwszy zakup: 540,00

Przedłużenie abonamentu: 360,00

Dodatek dla firm handlujących węglem, umożliwia przygotowanie koniecznych dokumentów:

  • faktur z doliczeniem podatku akcyzowego,
  • dokumentów dostawy,
  • oświadczenie o sposobie wykorzystania wyrobów węglowych,
  • paragonów,
  • świadectwo jakości paliw stałych,
  • na dokumentach drukowana jest podstawa prawna,
  • zestawienie do Urzędu Celno Skarbowego.

Pierwszy zakup: 600,00

Przedłużenie abonamentu: 300,00

Dodatek pozwalający na naliczanie opłaty cukrowej zgodnie z przepisami:

  • według pojemności w litrach,
  • według zawartości w gramach,
  • z zaznaczeniem zawartości alkoholu i innych substancji,
  • umieszczenie na dokumencie sprzedaży wysokości opłaty cukrowej,
  •  wprowadzone informacje trafiają do JPK_CUK

Pierwszy zakup: 1.500,00

Przedłużenie abonamentu: 900,00

  • ewidencja opakowań i kontrola rotacji w magazynie,
  • powiązanie z asortymentem i automatyczne umieszczanie na dokumencie sprzedaży,
  • raportowanie obrotu opakowaniami,
  • możliwość ujmowania zwrotnej kaucji.

Pierwszy zakup: 600,00

Przedłużenie abonamentu: 300,00

  • modyfikacja indeksów,
  • scalanie indeksów.

Pierwszy zakup: 600,00

Przedłużenie abonamentu: 300,00

POS ekran sprzedaży detalicznej

Pierwszy zakup: 500,00

Przedłużenie abonamentu: 200,00

Sprawdź czy potrzebujesz kolejny moduł DGCS System​